Friday, April 22, 2011

MESYUARAT AGUNG BGB KALI KE 2



DIANTARA TETAMU VIP YANG HADIR

Terima kasih diucapkn kepada


Tn.hj MD SALLEHEEN BIN hj MOHAMAD pengerusi pertubuhan belia generasi baru(bgb)


En SAZLI BIN MAHMOD penolong belia dan sukan daerah segamat


Y.B DATUK hj AYUB BIN RAHMAT ahli dewan undangan negeri johor kwsn kemerlah merangkap timbalan ketua umno bahagian sekijang

Dan


Saudara MUHD HAFIZUDDIN BIN AZHAL selaku pengerusi majlis


dan tidak lupa juga kpd tetamu-tetamu jemputan dan belia-belia yang sempat hadir utk menjayakn majlis Mesyuarat agung kali ke2 serta pelancaran blog belia generasi baru. Majlis gilang gemilang ini telah pun berjaya dan selamat di jalan kn pd 23/3/2011 jm 8.00 mlm.


Pada malam tersebut juga satu kejutan telah dibuat



apabila anugerah PIALA PUSINGAN AJK PALING AKTIF telah di perkenalkn. Buat julung-julung kalinya. Dan TAHNIAH di ucapkn kepada saudara...... RAJA BADRUL BIN RAJA ESA diatas kejayaan beliau, yg selama ini tidak pernah jemu untuk turun padang bersama-sama membantu menjayakan majlis. sekali lagi diucakkan TAHNIAH semoga iya menjadi contoh kepada belia2 yang lain.


kepada belia-belia yg lain engatlah pesanan ini "janganlh kita lakukan sesuatu kerja dengan mengharapkn balasan sebalikn kita hendaklah buat dengan penuh keiklasan kerana iya lagi di pandang mulia,ada ganjaran yang sedang menanti yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar."



Dengan ini selesai lah sudah majlis gilang gemilang MESYUARAT AGUNG KALI KE 2 PERTUBUHAN BELIA GENERASI BARU DAN PELANCARAN BLOG 'BGB' semoga kita dapat bersua di tahun akan datang. Semoga 'BGB' teros melangkah lebih jauh kehadapan...










No comments:

Post a Comment